« Veljača 2021 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
Unatoč neuobičajenim okolnostima u kojima se u posljednje vrijeme odvija nastava, učenici i učitelji trudili su se prilagoditi novonastalim okolnostima i na najbolji mogući način obilježiti značajnije nadnevke raznim aktivnostima. Pozivamo vas da na sljedećoj poveznici prolistate knjižicu koja donosi pregled aktivnosti i događaja u OŠ Vrgorac tijekom prvoga polugodišta 2020./2021. školske godine.
Poštovani učenici i roditelji osmih razreda,
na linku Broj bodova potrebnih za upis Vam se nalaze rezultati ljetnog upisnog roka u srednje škole za školsku godinu 2020./2021. kako biste imali kontinuirani uvid u informaciju koja je vrlo korisna pri izboru srednjoškolskog obrazovnog programa.
Pedagoginja
Protokol za korisnike knjižnice
Protokol o radu školske knjižnice Osnovne škole Vrgorac u uvjetima bolesti COVID-19
Smjernice za rad školskih knjižnica u uvjetima bolesti COVID-19
Započele prijave za EDIT CodeSchool 2020/2021
- Besplatna škola primijenjenog programiranja za osnovnoškolce i srednjoškolce
Kreće EDIT CodeSchool 2020/21- besplatna škola primijenjenog programiranja za osnovnoškolce i srednjoškolce
U okviru projekta ICT županija, Splitsko-dalmatinska županija već četvrtu godinu za redom za učenike viših razreda osnovnih i svih razreda srednjih škola, organizira besplatnu školu primijenjenog programiranja EDIT CodeSchool za koju se planira upis oko 600 djece u 25 osnovnih škola i srednjih škola na području 7 gradova - Splita, Kaštela, Omiša, Trogira, Imotskog, Sinja, i Supetra na Braču. Prijave za ovogodišnji EDIT CodeSchool kreću od 7. rujna do 27. rujna, a svi polaznici dobiti će priliku za osvajanje prigodnih nagrada na kraju same edukacije. Partneri projekta su III.Gimnazija, PMF i FESB Split , te istaknute IT tvtke Ericsson, Atos, Extension Engine, Locastic, Netmedia, Typeqast, GetByBus,SeekandHit, LilCodeLab i Infobip kao najveća hrvatska IT tvrtka.
Uz moto "Znanje dostupno svima", učenici će imati priliku svladati primijenjeno programiranje (HTML, CSS, JavaScript) kroz četiri modula edukacije te samostalno izraditi moderne web stranice ili web aplikacije koristeći moderne frameworke i razvojna okruženja u Naprednom JS tečaju. Nastava će se odvijati online ili uživo ovisno o trenutnoj epidemiološkoj situaciji i održavanju nastave u školama, u malim grupama od maksimalno 15 učenika, subotom ili u dogovoru s nastavnikom informatike, a učit će se iz posebno kreiranih e-materijala.
EDIT - Edukacijski IT centar, kao dio projekta ICT županija, organiziran je s ciljem promoviranja, pokretanja i unaprjeđenja IT sektora na području Splitsko-dalmatinske županije.
EDIT CodeSchool škola primijenjenog programiranja je tijekom protekle tri godine organizirana u 9 gradova diljem Županije, a pohađalo ju je ukupno preko 1700 učenika iz preko 30 osnovnih i srednjih škola, koji svake godine izrade ukupno oko 100 web stranica i aplikacija.
Više informacija o školama i prijavama na www.ictzupanija.hr/edit.
CI SDŽ i u ovoj školskoj godini nastavlja s aktivnostima i provođenjem programa u Centrima izvrsnosti (https://ci-sdz.hr/krecemo-u-nove-izazove/).
Objavljeni su Javni pozivi za prijavu učenika (poveznica: https://ci-sdz.hr/wp-content/uploads/2020/09/Javni-poziv-ucenici-CI-SDZ-2020.pdf ) i mentora (https://ci-sdz.hr/wp-content/uploads/2020/09/Javni-poziv-za-mentore-CI-SDZ-2020..pdf ) za sudjelovanje u programima CI SDŽ u školskoj godini 2020./21., a detaljne informacije objavljene su i na: https://ci-sdz.hr/mentori-spremni-za-nove-izazove/ te https://ci-sdz.hr/ucenici-novi-izazovi-su-pred-nama/
Primjer rezultata rada naših polaznika i njihovih mentora koji ih može potaknuti na prijavu pogledajte na https://ci-sdz.hr/green-box/
Veselimo se budućoj suradnji!
Javni poziv ucenici CI SDZ 2020.
Javni poziv za mentore CI SDZ 2020.
Za CI SDŽ
Ivica Zelić, prof.
Dragi učenici i roditelji!
S velikim uzbuđenjem i radošću najavljujemo ponovni povratak učenika u školske klupe u školu. Nakon što smo prošlu školsku godinu u nekim razredima morali završiti na daljinu, a zbog pojave virusa COVID-19, radosni smo što se svi učenici ponovno vraćaju u školske klupe. I ova nova školska godina započinje u posebnim okolnostima, možda čak i težim od onih u kojima je završila stara, ali smo sve učinili i pripremili da bi sukladno svim epidemiološkim i organizacijskim uputama učenici u školi bili koliko je god to moguće sigurni i zaštićeni.
Nastavna godina 2020./2021. započinje u PONEDJELJAK 7. rujna 2020. godine.
Nastava se odvija u jednoj smjeni uz pridržavanje epidemioloških mjera.
Prvi dan nastave učenici će s imati sat razrednika gdje će ih razrednici upoznati sa svim epidemiološkim mjerama, posebnoj organizaciji nastave, posebnim pravilima koja će vrijediti te im dati sve ostale važne informacije o nastavi i školi u ovim posebnim okolnostima. Učenici će također tijekom sata razrednika preuzeti komplete udžbenika koje dobivaju od škole. U kompletima udžbenika bit će i izjave koje roditelji moraju potpisati o preuzimaju i čuvanju udžbenika te će potpisane izjave vratiti preko učenika u školu. Grad Vrgorac osigurao je komplete bilježnica (10 bilježnica za svakog učenika). OŠ Vrgorac je za sve učenike od 1. do 8. razreda osigurala po dvije platnene maske koje su obvezne u svim prostorijama škole i pred ulazak u školu (učenici razredne nastave u učionici ih ne trebaju nositi, no su svim drugim prostorijama trebaju).
RASPORED ULASKA UČENIKA ZA PRVI DAN ŠKOLE ZA UČENIKE OD 1. DO 4. RAZREDA u matičnoj školi
1. B – ulazi u 7.45
1. A – ulazi u 7.47
4. A – ulazi u 7.49
4. B – ulazi u 7.51
3. B – ulazi u 7.53
3. A – ulazi u 7.55
2. B – ulazi u 7.57
2. A – ulazi u 7.59
Po ulasku u razred (školu) učenici peru ruke (ovakvi termini ulaska održat će se u ostalim nastavnim danima).
SVI ODJELI RN IMAJU SAT RAZREDNIKA 60 minuta.
U matičnoj školi izlazak je kontroliran na način da uz pratnju učiteljice prvo izlazi 1.B, 1.A, 4.A, 4.B, 3.B, 3.A, 2.B, 2.A, a učiteljice vode brigu kako ne bi došlo do miješanja razrednih odjela.
RASPORED ULASKA UČENIKA ZA PRVI DAN ŠKOLE ZA UČENIKE OD 5. DO 8. RAZREDA
UČENICI PREDMETNE NASTAVE ULAZE NA DVA ULAZA KAO RAZREDNI ODJELI U SLJEDEĆIM TERMINIMA (termini će vrijediti i za ostale nastavne dane)
SVI ODJELI PREDMETNE NNASTAVE IMAJU SAT RAZREDNIKA 60 minuta i skraćenu nastavu do 10.15h te izlaze na ulaze na koje su ušli uz pratnju učitelja kojeg imaju zadnji sat.
Učitelji vode brigu da ne dođe do miješanja razrednih odjela.
Povratak učenika putnika sa autobusnog kolodvora kreće u 10.30h.
Učenici putnici dužni su u autobusu nositi masku.
Učenici za vrijeme nastave ne napuštaju školu stoga će marenda konzumirati u učionici.
O ostalim epidemiološkim mjerama bit ćete upoznati preko naših web stranica i preko roditeljskih sastanaka ili preko satova razrednika.
Poštovani roditelji i učenici,
na web stranici škole, u izborniku Udžbenici, nalazi se popis obveznih udžbenika koji će se koristiti u školskoj godini 2020./2021.
U 1., 2., 3., 5., 6., i 7. razredu (osim geografije) za sve predmete te za predmete Kemija, Fizika i Biologija u 8. razredu, primjenjuju se novi kurikulumi i za njih se koriste novi udžbenici. Ostatak udžbenika u 8. razredu i svi udžbenici u 4. razredu su po starom kurikulumu.
Dodatni obrazovni materijali koji će se koristiti nalaze se u izborniku Dodatni obrazovni materijali.
Također, u izborniku Materijali uz suglasnost roditelja, nalaze se obrazovni materijali za čiju nabavku učitelji traže vašu suglasnost, jer bez tih materijala teško je provoditi nastavni proces iz pojedinih predmeta.
Prema odluci Ministarstva znanosti i obrazovanja, a temeljem Zakona o udžbenicima i drugim obrazovnim materijalima za osnovnu i srednju školu za školsku 2020./2021. godinu svim učenicima od 1. do 8. razreda bit će osigurani besplatni udžbenici za obvezne i izborne predmete.
Za nabavu ostalih dopunskih i pomoćnih nastavnih sredstava (radne bilježnice, zbirke zadataka, atlasi, mape i kutija za tehničku kulturu za učenike) koji su navedeni u izbornicima Dodatni obrazovni materijali i Materijali uz suglasnost roditelja, nije predviđeno sufinanciranje od strane Ministarstva te nabavku istih roditelji vrše sami.
Svoje komplete udžbenika učenici će preuzimati u školi prvog dana nastave u novoj školskoj godini. Roditelj/skrbnik će prilikom primitka udžbenika potpisati Izjavu o prihvaćanju obveze vraćanja udžbenika, a temeljem Naputka o načinu uporabe, vraćanja i obnavljanja udžbenika i drugih obrazovnih materijala financiranih sredstvima iz državnog proračuna.
Izjavom se roditelj/skrbnik obvezuje da će po završetku nastavne godine vratiti školi udžbenike u uporabnom stanju, odnosno da će u slučaju njihovog gubitka ili oštećivanja biti dužni nadoknaditi štetu u iznosu od 50% kataloške cijene udžbenika.
Roditelj/skrbnik učenika koji ne prihvati obvezu vraćanja udžbenika ne može ostvariti pravo na korištenje istih u narednoj školskoj godini.
Kurikularna reforma obrazovnog sustava Škola za Život provodit će se s početkom šk. god. 2020./2021. u svim predmetima za učenike 1., 2., 3., 5., 6., i 7. razreda te u predmetima Fizika, Biologija i Kemija za učenike 8. razreda.
Ravnatelj: Krešimir Kuran
Hrvatski Zavod za javno zdravstvo donio je nove preporuke i savjete za roditelje povodom nastve za učenike razredne nastave.
HRVATSKI ZAVOD
ZA JAVNO ZDRAVSTVO
Rockefellerova 7 HR-10000 Zagreb T: +385 1 4863 222
F: +385 1 4863 366
Hrvatski zavod za javno zdravstvo Zagreb, 22. 5. 2020.
SAVJETI ZA RODITELJE
Vezano uz rad vrtića i škola od 25. 05. 2020.
Ministarstvo znanosti i obrazovanja objavilo je Preporuke za organizaciju rada u razrednoj nastavi i upute za vrednovanje i ocjenjivanje u mješovitom modelu nastave od 25. svibnja 2020.
Svi roditelji učenika razredne nastave od ponedjeljka 25. svibnja 2020. trebaju poslati djecu u školu. U najnovijim Uputama HZJZ-a navodi se: „Rad u predškolskim ustanovama i školama u sadašnjim epidemiološkim uvjetima uz poštivanje ovih uputa smatra se jednako sigurnim za djecu i zaposlenike kao i rad od kuće odnosno ostanak kod kuće, te se omogućuje uključivanje sve djece u vrtiće i škole.“
Preporučeno je poštivanje fizičke udaljenosti od 1,5 metra i održavanje socijalne distance. Učenici 1. i 2. razreda matične škole ulazit će na novi ulaz škole (kao i do sada), a učenici 3. i 4 razreda kroz stari dio škole. Na ulazu će učenike prihvatiti učiteljice.
Učenicima je zabranjeno napuštanje školskog dvorišta za vrijeme velikog odmora.
Roditeljima i pratiteljima ulaz u školu je zabranjen.
Prijevoz učenika putnika bit će organiziran.
U razrednoj nastavi izvodit će se svi nastavni predmetni, uključujući i nastavu engleskog jezika, glazbene kulture i izbornih predmeta. Nastava tjelesne i zdravstvene kulture i dalje će se izvodi samo na otvorenom prostoru, a neće se izvoditi izvannastavne aktivnosti. Dopunska i dodatna nastava izvodit će se u smanjenom opsegu.
Oni roditelji koji još uvijek imaju objektivne ili subjektivne razloge zbog kojih djecu ne žele poslati u školu, mogu i naknadno uključiti dijete u nastavne grupe u školi, ali u međuvremenu moraju osigurati uvjete kod kuće za nastavu na daljinu i biti u svakodnevnom kontaktu s učiteljima i stručnim suradnicima u školi.
Paralelno s nastavom u školama, i dalje će se omogućiti održavanje nastava na daljinu čija je podloga Škola na Trećem zajedno s radnim materijalima – zadatcima i aktivnostima, koji su dostupni na mrežnim stranicama Škole za život. Škola na Trećem održavat će se do početka lipnja kako bi se osiguralo praćenje nastave za one učenike koji će još jedno vrijeme iz objektivnih ili subjektivnih razloga pratiti nastavu na daljinu.
Tijekom sutrašnjega dana razredni učitelji će kontaktirati roditelje kako bi se izjasnili o dolasku svoje djece u školu te kako bi se u ponedjeljak, 25. svibnja, mogla organizirati nastava u školi u skladu s Uputama HZJZ-a.
Molimo da pažljivo pročitate upute i preporuke HZJZ-a i MZO-a koji se nalaze na poveznicama.
Ravnatelj: Krešimir Kuran
Likovni radovi vrijednih i marljivih učenika
4. b razreda za vrijeme nastave na daljinu.
OBAVIJEST RODITELJIMA, UČENICIMA I DJELATNICIMA (sukladno uputama HZJZ i MZO)
RAZREDNA NASTAVA - učenici od 1. do 4. razreda
Od 11. svibnja trebale bi se ponovno otvoriti škole za učenike od 1. do 4. razreda. Sukladno preporuci HZJZ potičemo ostanak kod kuće svih učenika za koje se to može osigurati.
Epidemiološka situacija i preporuke još ne dozvoljavaju da nastava počinje normalno za sve, nego će se organizirati samo u iznimnim slučajevima za djecu koja moraju ispunjavati sve uvjete prema preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, a to su:
1. oba roditelja djeteta su zaposlena i nemaju mogućnost drugačijeg zbrinjavanja djeteta u vrijeme dok su na poslu (u našoj školi razredna nastava izvodi se samo u vremenu od 8.00 do 12.15 sati)
2. dijete nema kroničnih bolesti (respiratorne, kardiovaskularne, dijabetes, maligne bolesti, imunodeficijencije, veća tjelesna/motorička oštećenja)
3. niti jedan od ukućana s kojima dijete boravi ili osobe s kojima je dijete u svakodnevnom kontaktu nemaju kroničnih bolesti (respiratorne, kardiovaskularne, dijabetes, maligne bolesti, imunodeficijencije, veća tjelesna/motorička oštećenja)
4. niti jedan od ukućana s kojima dijete boravi ili osobe s kojima je dijete u svakodnevnom kontaktu nisu stariji od 65 godina
5. niti jedan od ukućana s kojima dijete boravi ili osobe s kojima je dijete u svakodnevnom kontaktu nisu u samoizolaciji ili karanteni i nisu u povećanom riziku zaraze virusom Covid-19
6. dijete nema povišenu tjelesnu temperaturu, respiratorne simptome poput kašlja i kratkog daha ili druge simptome bolesti poput gripe ili prehlade
U slučaju da dijete ispunjava sve gore navedene uvjete i roditelji žele da dolazi na nastavu u školu, OBA RODITELJA MORAJU POTPISATI PISANU IZJAVU kojom potvrđuju ravnatelju ustanove da dijete nama simptome i bolesti, odnosno da nije u riziku, te da se radi o djetetu s oba zaposlena roditelja i da su roditelji upoznati s Uputama HZJZ-a u cjelini.
Sukladno uputi HZJZ, učenika roditelj/skrbnik dovodi i odvodi iz ustanove na način da je u pratnji jednog djeteta uvijek jedna odrasla osoba/roditelj/skrbnik. Kada je god moguće, u pratnji pojedinog dijeta uvijek je ista osoba ili se izmjenjuju dvije odrasle osobe.
Nastava za većinu djece koja ostaju kod kuće i dalje će se odvijati putem komunikacijskih kanala koje su uspostavile njihove učiteljice, odnosno virtualno. Engleski jezik, vjeronauk i njemački jezik i dalje se odrađuju samo na daljinu (virtualno), kao i do sada, za sve učenike pa tako i one koji budu dolazili u školu.
Ukoliko ne bude učenika koji će pohađati nastavu u školi, nastava će se i dalje odvijati samo virtualno za sve.
O svim drugim detaljima organizacije nastave, mjerama dolaska u školu, boravka u školi, odlaska iz škole, prijave djece za nastavu u školi i potpisivanje izjave bit ćete obaviješteni u tjednu od 4. do 8. svibnja, kao i o mogućnostima može li škola uz pomoć osnivača uopće udovoljiti traženim mjerama. Do tada će pedagoginja i učiteljice razredne nastave napraviti anketu među roditeljima pomoću sredstava za komunikaciju.
PREDMETNA NASTAVA
- do kraja nastavne godine nastava se održava online putem virtualnih učionica
DJELATNICI
Svi djelatnici imaju obavezu mjeriti tjelesnu temperaturu svaki dan prije dolaska na posao, te u slučaju povećane tjelesne temperature ne dolaze na posao već se javljaju telefonom ravnatelju i izabranom liječniku obiteljske medicine kako je kasnije navedeno. Preporuča se mjerenje tjelesna temperatura bezkontaktnim toplomjerom svim djelatnicima svakodnevno kod dolaska i odlaska s posla, te se utvrđuje imaju li respiratornih simptoma ili znakove drugih zaraznih bolesti. Kod osobe s povišenom temperaturom izmjerenom bezkontaktnim toplomjeomu (37,2oC i veća, ovisno na specifikaciji bezkontaktnog toplomjera) preporuča se mjerenje temperature i standardnim toplomjerom pod pazuhom te se o povećanoj temperaturi zaključuje temeljem rezultata mjerenja pod pazuhom. Evidencijska knjiga. Evidenciju o vrijednostima izmjerene tjelesne temperature i eventualnom postojanju respiratornih simptoma i znakove drugih zaraznih bolesti upisuje se u zasebnu evidencijsku knjigu.
Djelatnici trebaju imati posebnu radnu obuću. Na samom ulazu u prostor smještaja treba osigurati zaseban prostor za oblačenje radne obuće svim zaposlenicima. Svima ostalima koji ulaze u prostor ustanove treba osigurati korištenje zamjenske obuće ili dezinfekciju potplata.
Opširnije o svemu možete saznati na:
https://www.hzjz.hr/wp-content/uploads/2020/03/Upute-vrtici-i-skole-29-4-2020-finalno.pdf
Krešimir Kuran, ravnatelj OŠ Vrgorac
IZJAVA ZA RODITELJE UČENIKA RAZREDNE NASTAVE I POPRATNI DOKUMENT IZJAVI
Roditelji koji planiraju poslati svoje dijete, učenika razredne nastave, na nastavu trebaju potpisati izjavu u prilogu i dostaviti istu u školu u srijedu 6.5.2020. od 8 do 11 sati.
Prije potpisivanje izjave potrebno je proučiti popratni dokument.
Nakon potpisanih izjava krenut će se sa daljnjim koracima u organizaciji nastave.
Ravnatelj: Krešimir Kuran
HAKOM - Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti
Zaštita djece na internetu